Proxy Object je namenjen za upotrebu u velikim scenama uz
Mental Ray render. Upotreba Proxy objekta je korisna kada god
U donjoj sceni objekat za Proxy je palma.
Startna scena:
Kreirati palmu, u Materijal Editor-u
pipetom uzeti materijal sa palme.
Kreirati Proxy Object:
Panel Create/Geometry/mental ray/mr Proxy.
Source Object-None - kliknuti na palmu,
Write Object to File: saćuvati Proxy Object.
Degradirati broj vertex-a na 0.
Palmu obrisati, Proxy Object klonirati u sceni.
Dodeliti im materijal koji je uzet sa palme.
Proxy objekte možemo rotirati i skalirati
kako ne bi izgledali uniforno kao vojnici.
Render
Sačuvani Proxy Object, možemo iznova koristiti u drugoj sceni
uz dodelu materijala. Najbolje je materijal za Proxy sačuvati u
biblioteci materijala kako bi ga brže koristili u drugim scenama.
Mental Ray render. Upotreba Proxy objekta je korisna kada god
želimo da rasteretimo scenu velikog broja poligona, olakšamo rad u
Viewport-u i štedimo memoriju u renderu!!!
Toplo ga preporučijem.
Startna scena:
Kreirati palmu, u Materijal Editor-u
pipetom uzeti materijal sa palme.
Kreirati Proxy Object:
Panel Create/Geometry/mental ray/mr Proxy.
Source Object-None - kliknuti na palmu,
Write Object to File: saćuvati Proxy Object.
Degradirati broj vertex-a na 0.
Palmu obrisati, Proxy Object klonirati u sceni.
Dodeliti im materijal koji je uzet sa palme.
Proxy objekte možemo rotirati i skalirati
kako ne bi izgledali uniforno kao vojnici.
Render
Sačuvani Proxy Object, možemo iznova koristiti u drugoj sceni
uz dodelu materijala. Najbolje je materijal za Proxy sačuvati u
biblioteci materijala kako bi ga brže koristili u drugim scenama.
Probao, Super!!!!
ОдговориИзбришиgagi