Ne volite da vam tepisi u vizualizaciji izgledaju kao foto-tapet?
Primenite Displace mapiranje.
Drugi način kreiranja dlakavih tepiha je pomoću Hair and Fur Modifier-a.
Pogledati u postu:
http://maxzaradoznale.blogspot.com/2011/02/carpet-hair-and-fur-dlakavi-mekani-tepih.html
Potrebno je podesiti Arch/Design Materijal i Render Settup.
Materijal:
Diffuse mapirati bitmapom Carpet,
na Displacement (mental ray Connection) učitati novu MR mapu-3D Displacement,
u njenim opcijama podesiti Lenght i Stainght mape za Displace.
Za Extrusion map izabrati crno belu sitno zrnasu mapu napimer: Cellular.
Render Setup:
Podesiti Displacement (Global Setting)
Edge Lenght - razmak dva granulata na mapi za Displacement,
što je manji broj to je sitnija projekcija mape,
Max Displace - najveća visina za Displace,
Max.Subdv. - što je veći broj to je realniji displacement mape i sporiji render.
Za tepihe ne zaboravite da modelujete ivicu tepiha.
To je najlakše modelovati pomiću linije i Modifier-a Sweep sa adekvatnim
profilom.
Primenite Displace mapiranje.
Drugi način kreiranja dlakavih tepiha je pomoću Hair and Fur Modifier-a.
Pogledati u postu:
http://maxzaradoznale.blogspot.com/2011/02/carpet-hair-and-fur-dlakavi-mekani-tepih.html
Potrebno je podesiti Arch/Design Materijal i Render Settup.
Diffuse mapirati bitmapom Carpet,
na Displacement (mental ray Connection) učitati novu MR mapu-3D Displacement,
u njenim opcijama podesiti Lenght i Stainght mape za Displace.
Za Extrusion map izabrati crno belu sitno zrnasu mapu napimer: Cellular.
Render Setup:
Podesiti Displacement (Global Setting)
Edge Lenght - razmak dva granulata na mapi za Displacement,
što je manji broj to je sitnija projekcija mape,
Max Displace - najveća visina za Displace,
Max.Subdv. - što je veći broj to je realniji displacement mape i sporiji render.
Za tepihe ne zaboravite da modelujete ivicu tepiha.
To je najlakše modelovati pomiću linije i Modifier-a Sweep sa adekvatnim
profilom.
Hvala! nisam znao sve postupke za dobijanje
ОдговориИзбришиdiplace tepiha. Kika.