Caustics je zaista divan Light efekat koji utiče da likvidi i stakla
izgledaju realnije. Caustics Effect je efekat prelamanja svetla koje
prolazi kroz vodene ili staklene površine.
Modelovati zidove, 3 box-a za plafonsko svetlo i jedan box za vodu.
Postaviti 3X Free Light -Photometric; Emit Shape-Rectangle, Distribution-Diffuse,
Lm.-1750, ako radimo u realnom prostoru. Za bolji izgled svetla u Render Setup-u
koristiti bar Medium Presets za Final Gathering.
Postaviti 1X Mr Area Omni ili Omni Light, koji će biti emiter Caustics efekta. Shadows isključeno,
Color - svetlo plava, Mental Ray Indirect Illumination; Energy=10 ili više.
Eksperimentisati sa ovim parametrom.
Isključiti: Affect Surfaces- Diffuse i Specular (Advanced Effects), Mr Area Omni neće
emitovati svetlo u prostoru, generisaće samo Caustics Effect.
Render Setup; Caustics potvrđeno, Light Properties-Average Caustic Photon per
Light=100.000 za test rendere, za finalni render oko 900.000.
Box - Voda. Da bi dobili zatalasanost vode koji je neophodan za Caustic Effects,
Arch&Design materijal voda, treba da ima Bump mapu; Ocean Lume ili Nois.
Drugi način kreiranja zatalasanosti je pomoću Modifier-a Nois.
Materijal treba da bude transparentan i reflektivan.
Izbor emitera Caustics efekta: selektovati Mr Area Omni i Box-voda, Right Click-Object Properties:
Mental ray kartica-Generate Caustic potvrđeno. Ovi objekti su emiteri Caustics efekta.
Kontrola izgleda Caustics Effect-a na površini zida:
- veći granulati Bump mape - veći granulati Caustics Effect-a,
- veći Energy svetla - svetliji Caustics Effects,
- veća vrednost za Average Caustic Photon per Light- precizniji izgled Caustics Effect-a.
izgledaju realnije. Caustics Effect je efekat prelamanja svetla koje
prolazi kroz vodene ili staklene površine.
Modelovati zidove, 3 box-a za plafonsko svetlo i jedan box za vodu.
Postaviti 3X Free Light -Photometric; Emit Shape-Rectangle, Distribution-Diffuse,
Lm.-1750, ako radimo u realnom prostoru. Za bolji izgled svetla u Render Setup-u
koristiti bar Medium Presets za Final Gathering.
Postaviti 1X Mr Area Omni ili Omni Light, koji će biti emiter Caustics efekta. Shadows isključeno,
Color - svetlo plava, Mental Ray Indirect Illumination; Energy=10 ili više.
Eksperimentisati sa ovim parametrom.
Isključiti: Affect Surfaces- Diffuse i Specular (Advanced Effects), Mr Area Omni neće
emitovati svetlo u prostoru, generisaće samo Caustics Effect.
Render Setup; Caustics potvrđeno, Light Properties-Average Caustic Photon per
Light=100.000 za test rendere, za finalni render oko 900.000.
Box - Voda. Da bi dobili zatalasanost vode koji je neophodan za Caustic Effects,
Arch&Design materijal voda, treba da ima Bump mapu; Ocean Lume ili Nois.
Drugi način kreiranja zatalasanosti je pomoću Modifier-a Nois.
Materijal treba da bude transparentan i reflektivan.
Izbor emitera Caustics efekta: selektovati Mr Area Omni i Box-voda, Right Click-Object Properties:
Mental ray kartica-Generate Caustic potvrđeno. Ovi objekti su emiteri Caustics efekta.
Kontrola izgleda Caustics Effect-a na površini zida:
- veći granulati Bump mape - veći granulati Caustics Effect-a,
- veći Energy svetla - svetliji Caustics Effects,
- veća vrednost za Average Caustic Photon per Light- precizniji izgled Caustics Effect-a.
Нема коментара:
Постави коментар