среда, 12. јануар 2011.

Caustics Effect - Mental Ray trikovi

Caustics je zaista divan Light efekat koji utiče da likvidi i stakla
izgledaju realnije. Caustics Effect je efekat prelamanja svetla koje
prolazi kroz vodene ili staklene površine.
















Modelovati zidove, 3 box-a za plafonsko svetlo i jedan box za vodu.




























































































Postaviti 3X Free Light -Photometric; Emit Shape-Rectangle, Distribution-Diffuse,
Lm.-1750, ako radimo u realnom prostoru. Za bolji izgled svetla u Render Setup-u
koristiti bar Medium Presets za Final Gathering.
Postaviti 1X Mr Area Omni ili Omni Light, koji će biti emiter Caustics efekta. Shadows isključeno,
Color - svetlo plava, Mental Ray Indirect Illumination; Energy=10 ili više.
Eksperimentisati sa ovim parametrom.
Isključiti:  Affect Surfaces- Diffuse i Specular (Advanced Effects), Mr Area Omni neće
emitovati svetlo u prostoru, generisaće samo Caustics Effect.


Render Setup; Caustics potvrđeno, Light Properties-Average Caustic Photon per
Light=100.000 za test rendere, za finalni render oko 900.000.


Box - Voda. Da bi dobili zatalasanost vode koji je neophodan za Caustic Effects,
Arch&Design materijal voda, treba da ima Bump mapu; Ocean Lume ili Nois.
Drugi način kreiranja zatalasanosti je pomoću Modifier-a Nois.
Materijal treba da bude transparentan i reflektivan.

Izbor emitera Caustics efekta: selektovati  Mr Area Omni i Box-voda, Right Click-Object Properties:
Mental ray kartica-Generate Caustic potvrđeno. Ovi objekti su emiteri Caustics efekta.

Kontrola izgleda Caustics Effect-a na površini zida:
-  veći granulati Bump mape - veći granulati Caustics Effect-a,
-  veći Energy svetla - svetliji Caustics Effects,
-  veća vrednost za Average Caustic Photon per Light- precizniji izgled Caustics Effect-a.



Нема коментара:

Постави коментар