Ne volite kada vam trava u vizualizaciji izgleda kao
foto-tapet, probajte Displace mapiranje u Mental Ray renderu.
Dobro izgleda, brzo renderuje a i senka izgleda kao senka!
Potrebno je podesiti Arch/Design Materijal i Render Settup.
Materijal:
Diffuse mapirati bitmapom trave,
na Displacement (mental ray Connection) učitati novu MR mapu-3D Displacement,
u njenim opcijama podesiti Lenght i Stainght mape za Displace.
Za Extrusion map izabrati crno belu sitno zrnasu mapu napimer: Cellular.
Render Setup:
Podesiti Displacement (Global Setting)
Edge Lenght - razmak dva granulata na mapi za Displacement,
što je manji broj to je sitnija projekcija mape,
Max Displace - najveća visina za Displace,
Max.Subdv. - što je veći broj to je realniji displacement mape i sporiji render.
Bas poucno, ovo sam uvek hteo da napravim
ОдговориИзбришиsamo mi nije dobro ispadalo-Bojan