петак, 14. јануар 2011.

Roof modeling 3ds Max tehniques

Modelovannje krova pomoću linije  i Modifier-a Bevel Profile.

Sadržaj scene: zatvorena linija koja je baza krova i otvorena linija koja
je presek-profil  krova van putanje.











Selektovati liniju baze krova / Bevel Profile - Pick Profile- klik na presek.
Već je gotovo.



Još brže-možda najbrže!
Brzi krov pomoću Modifier-a Bevel.
Za ovu tehniku u sceni nam treba samo  linija baze krova i
Modifier Bevel.  Podesiti vrednosti Height -visina i Outline- širina gornje ivice poligona
za Level 1 i Level 2.
Outline za Level 2 pomeriti u minus vrednost dok se ne spoje stranice krova.



Modelovanje izlomljenih krovova - Poly veštine.

Koncept se sastoji u tome da se na bazi krova nacrta Plane sa po jednim
segmentom. Doda se Modifier Edit Poly i komandom Cut se nacrtaju nove ivice
poligona po planu. Određeni verteksi se podignu na visinu krova.



Po veličini osnove nacrtati Plane sa po jednim segmentom.
Da bi videli osnovu potvrditi Display Properties za Plane - SeeThrough-
(Alt-X). Da bi videli buduću operaciju Cut u Viewport-u potvrditi
Edged Faces (F4).

Modifier Edit Poly.
Cut Polygons po linijama osnove. Višak poligona obrisati sa Delete.

Eventualni višak verteksa obrisati sa Remove (Backspace).

Selektovati vertekse koji se dižu na poziciju vrha krova.

Podignuti vertekse na poziciju vrha krova.

Selektovati sve poligone, za Auto Smooth ukucati vrednost 0,
i potvrditi Auto Smooth. Isključiti Display Properties - See Trough (Alt-X).

Sa Move popraviti ili izmeniti poziciju verteksa po maketi.

Za debljinu krova dodeliti Modifier Shell.


Нема коментара:

Постави коментар