субота, 15. јануар 2011.

sofa basic 3d modeling Edit Poly - 3ds Max

Modelovanje fotelje u 3DSMax-u može da deluje iscrpljujuće
na prvi pogled, ali uz veliki izbor Poly alata  traje oko 5 minuta!







Nacrtati Box:
Lenght=100
Width=100
Hight=30
Lenght i Width segments=2
Hight segments = 1



Convert to Editable Poly,
Select svih poligona-
MeshSmooth ponoviti 3X.







Udubljenje za dugmence:
SubObject Vertex/Uključiti Soft Selection,
podesiti Falloff i Pinch i pomeriti
srednji gornji  vertex malo na dole (-Z).





Pravljenje šava:

selektovati jednu horizontalnu
ivicu (Edge) i sa Loop selektovati ceo red.




Komandom-CreateShape
kreirati Shape. Dodeliti mu Modifier
Sweep, za presek izabrati Cilindar i podesiti
Radius. Za jastuk komandom Attach pridru-
žiti šav jastuku.




Modelovanje nosača foteljice
Nacrtati box
Lenght=120
Width=140
Hight=-30
Lenght segments=5
Width segments=4
Hight segments = 1



Convert to Editable Poly
SubObject Vertex- sa Move
repozicionirati vertexe tako da prate formu
jastuka.






Selektovati obodne poligone i
komandom Extrude istisnuti
poligone na visinu oboda
(ekstrudirati iz više poteza zbog bu-
duće operacije MeshSmooth).






Selektovati sve poligone i
komandom Mesh Smooth X3
zaobliti obod stolice.






Sedite, pustite film i uživajte!






1 коментар: