Ako ovakvu česmu ne nađete na internetu, evo jednostavnog recepta za modelovanje.
Arc:
Radius=480,
From=20,
To=275.
Rotirati po potrebi.
Editable Spline
Outline=5
Modifier Extrude=340,
Hight Segments 5.
Modifier Quadifu Mesh: 4.
Modifier TurboSmooth.
Editable Poly
selektovati poligone otvora-
Delete.
Za ovu vrstu vode nećemo koristiti Particle System jer ne izgleda
realno, koristićemo animaciju Modifier-a Nois na objektu Plane.
Plane sa dosta segmenata.
Modifier Nois po Z osi,
Animate nois potvrđeno,
Gizmo amimiran pomeranjem na dole,
(voda curi na dole).
Još jedan Nois po X i Y osi.
Modifier Skew-
krivi granulate noisa po Z osi
na dole.
Modifier Bend,
savija plane u pravcu curenja vode.
Nodifier Taper,
sužava gornji deo objekta Plane.
Materijal za vodu:
sjajan, bele boje, providan
i refraktivan.
Odlicna ideja za VODU nikad ne bi probao
ОдговориИзбришиDejan
Vrlo zanimljivo, i neobicno
ОдговориИзбришиAna