четвртак, 13. јануар 2011.

wather fountain 3ds Max





























Ako ovakvu česmu ne nađete na internetu, evo jednostavnog recepta za modelovanje.

Arc:
Radius=480,
From=20,
To=275.
Rotirati po potrebi.











Editable Spline
Outline=5














Modifier Extrude=340,
Hight Segments 5.














Modifier Quadifu Mesh: 4.













Modifier TurboSmooth.















Editable Poly
selektovati poligone otvora-
Delete.












Modelovanje vode.

Za ovu vrstu vode nećemo koristiti Particle System jer ne izgleda
realno, koristićemo animaciju Modifier-a Nois na objektu Plane.


Plane sa dosta segmenata.











Modifier Nois po Z osi,
Animate nois potvrđeno,
Gizmo amimiran pomeranjem na dole,
(voda curi na dole).








Još jedan Nois po X i Y osi.












Modifier Skew-
krivi granulate noisa po Z osi
na dole.











Modifier Bend,
savija plane u pravcu curenja vode.











Nodifier Taper,
sužava gornji deo objekta Plane.









Materijal za vodu:
sjajan, bele boje, providan
i refraktivan.





2 коментара: