Rad sa HDRI mapama je danas veoma popularan iz razloga
što omogućava neravnomerno osvetljenje i emitovanje boje u eksterijeru
što odgovara prirodnom svetlu i omogućava reflektivnu mapu za
reflektivne materijale!
HDRI mape sadrže u sebi informacije o osvetljenosti piksela koji
emituju neravnomerno svetlo u prostoru. Primer sumrak...
U sceni postaviti Sky Light zbog mogućnosti mapiranja HDRI mapom.
Ostala svetla dobro sarađuju sa Sky Light-om.
Kreirati dve iste HDRI mape, jednu za Environment, jednu za
Sky Light.
HDRI 1- mapu postaviti u Environment kao mapu okruženja,
HDRI 2 -mapu učitati u Sky Light kao mapu svetla.
Svetlo u HDRI mapi kontrolisati u HDRI Seting-u pomeranjem kontrolnih
tačaka za bele i crne tonove.
Osvetljenost mape kontrolisati i sa RGB Level-om, u ovoj sceni:
RGB Level (Output mape) za HDRI mapu Environment-a je oko 6, za jači sumrak smanjiti ovaj parametar,
za simulaciju jačeg svetla pojačati ovaj parametar.
RGB Level (Output mape) za HDRI mapu Sky Light je oko 2, za jači sumrak smanjiti ovaj parametar,
za simulaciju jačeg svetla pojačati ovaj parametar. U Sky Light-u kontrolisati procenat
učešća ove mape u svetlu (Map - 40 u ovoj sceni).
Preporučeno je da imamo dve mape HDRI da bi mogli razdvojeno da im
kontrolišemo RGB Level.
Mental Ray render: Final Gather uključen -Draft, Bounces 1-3.
Ligaritmic Expose Control: Extertior Day Light isključeno.
Process Background and Environment Maps uključeno.
Varijanta sumraka sa promenjenom HDRI mapom:
što omogućava neravnomerno osvetljenje i emitovanje boje u eksterijeru
što odgovara prirodnom svetlu i omogućava reflektivnu mapu za
reflektivne materijale!
HDRI mape sadrže u sebi informacije o osvetljenosti piksela koji
emituju neravnomerno svetlo u prostoru. Primer sumrak...
U sceni postaviti Sky Light zbog mogućnosti mapiranja HDRI mapom.
Ostala svetla dobro sarađuju sa Sky Light-om.
Kreirati dve iste HDRI mape, jednu za Environment, jednu za
Sky Light.
HDRI 1- mapu postaviti u Environment kao mapu okruženja,
HDRI 2 -mapu učitati u Sky Light kao mapu svetla.
Svetlo u HDRI mapi kontrolisati u HDRI Seting-u pomeranjem kontrolnih
tačaka za bele i crne tonove.
Osvetljenost mape kontrolisati i sa RGB Level-om, u ovoj sceni:
RGB Level (Output mape) za HDRI mapu Environment-a je oko 6, za jači sumrak smanjiti ovaj parametar,
za simulaciju jačeg svetla pojačati ovaj parametar.
RGB Level (Output mape) za HDRI mapu Sky Light je oko 2, za jači sumrak smanjiti ovaj parametar,
za simulaciju jačeg svetla pojačati ovaj parametar. U Sky Light-u kontrolisati procenat
učešća ove mape u svetlu (Map - 40 u ovoj sceni).
Preporučeno je da imamo dve mape HDRI da bi mogli razdvojeno da im
kontrolišemo RGB Level.
Mental Ray render: Final Gather uključen -Draft, Bounces 1-3.
Ligaritmic Expose Control: Extertior Day Light isključeno.
Process Background and Environment Maps uključeno.
Varijanta sumraka sa promenjenom HDRI mapom:
Нема коментара:
Постави коментар