четвртак, 13. јануар 2011.

reduced celling- Edit Poly modeling 3dsMax





















Danas u dizajnu enterijera se dosta  koriste
izlomljne žičane kontrukcije od kojih se prave lampe, ukrasi u enterijeru,
spušteni plafoni ...
Kroz primer ovog spuštenog plafona upoznaćete se
sa tehnikom modelovanja slobodnih formi ovog tipa.

U ovom primeru je korišćen Plane:

Lenght=300cm
Width=400cm
Lenght i Width Segments=5.

Edit Poly/Graphite Modeling Tools/
Polygon Modeling/Topology - izabrati
šaru poligona - Edgedirection.





SubObject Vertex: selektovati
nasumično grupu verteksa i pomeriti
ih na dole, selektovati drugu grupu verteksa
i pomeriti ih na dole (oko 15 cm).

Select svih polygona - Inset: By polygon=1cm.


Obrisati selektovane poligone sa Delete.



Select svih polygon-a: MeshSmooth
2 do 3X.

Modifier FFD Box (8X8X4):
dodatno izobličinje objekata pomeranjem
Control Poits-a u pravcima gore i dole.
Srećno.

Dodeljivanje debljine objektu:
Modifier Shell: Outher Amount=1cm.

Dodatno zaobljenje:
ModifierTurbo Smooth.


Drugi primer je amorfni krov urađen na isti način bez
Mesh Smooth operacije.




2 коментара: