Danas u dizajnu enterijera se dosta koriste
izlomljne žičane kontrukcije od kojih se prave lampe, ukrasi u enterijeru,
spušteni plafoni ...
Kroz primer ovog spuštenog plafona upoznaćete se
sa tehnikom modelovanja slobodnih formi ovog tipa.
U ovom primeru je korišćen Plane:
Lenght=300cm
Width=400cm
Lenght i Width Segments=5.
Edit Poly/Graphite Modeling Tools/
Polygon Modeling/Topology - izabrati
šaru poligona - Edgedirection.
SubObject Vertex: selektovati
nasumično grupu verteksa i pomeriti
ih na dole, selektovati drugu grupu verteksa
i pomeriti ih na dole (oko 15 cm).
Select svih polygona - Inset: By polygon=1cm.
Obrisati selektovane poligone sa Delete.
Select svih polygon-a: MeshSmooth
2 do 3X.
Modifier FFD Box (8X8X4):
dodatno izobličinje objekata pomeranjem
Control Poits-a u pravcima gore i dole.
Srećno.
Dodeljivanje debljine objektu:
Modifier Shell: Outher Amount=1cm.
Dodatno zaobljenje:
ModifierTurbo Smooth.
Drugi primer je amorfni krov urađen na isti način bez
Mesh Smooth operacije.
Zanimljivo, probacu pa sta ispadne
ОдговориИзбришиksenija
Probala sam nesto slicno ispalo
ОдговориИзбришиhvala!