петак, 14. јануар 2011.

Color Correction Map - 3ds max

Najlakši način da direktno u Max-u toniramo mape je ako u materijalu  na
Diffuse Slot postavimo Color Correction Map, u okviru koje učitamo
bitmap-u koju toniramo. Mogućnosti za toniranje su razne, dodavanje druge boje,
potamnjivanje, posvetljivanje, Contrast manipulacija, konverzija tonova u Grayscale...
Korekcije se rade jednostavnim povlačenjem klizača levo za smanjenje vrednosti
parametara ili desno za povećanje vrednosti parametara.







































Monohromatic - konverzija kanala u Grayscale, crno bele tonove.

Invert - invert kanala po rasporedu boja.

Hue Shift - omogućava promenu boja koristeći standardnu Hue (ton) skalu.

Saturation - kontrola zasićenosti boja,  klizač na desno - zasićenost boja je veća.

Hue Tint - omogućava toniranje svih kolora sem bele i crne, Strainght je vrednost u
procentima koja omogućava pojačanje toniranja u ukupnoj boji. Jaći efekat je kada se pojača
i Saturation.

Brightnes -  klizač na desno posvetljuje tonove a na levo potamnjuje.

Contrast - povlačenjem klizača na desno potamnujemo tamne boje a posvetljujemo
svetle, tako se pojačava kontrast i obrnuto.

1 коментар: