среда, 12. јануар 2011.

Glare window - Mental Ray tricks

Bljesak svetla na prozoru je danas veoma popularan u vizualizaciji,
pravi se pomoću efekta Glare - Camera Shades.











Nacrtati Box:
Lenght=20, Width=20, Hight=10,
Lenght Segments=5,
Width Segments=1,
Hight Segments=3.



Modifier Edit Poly:
obrisati dva poligona "prozora",





repozicioniirati vertekse poligon
"prozora".







Napraviti Arch/Design Materijal, koji je
mat, sa mapom na Diffuse i Bump.



Nacrtati MRArea Spot (Standard Light),
Hotspot=24,
Falloff=26.
Ray Trace Shadows - On.



Render sa svetlom





Postaviti Glow kao Background Map,
kopirati je kao Instans clon na slobodan
materijal:
Glow: Color bela, Brightnes oko 4.



Render sa Glow mapom





Postavka Camera Shaders efekta:
Renderer/Camera Effect/Camera Shaders/
Output/Glare potvrđeno. Za editovanje mape
potrebno je kopirati mapu na materijal
i parametarski je menjati.


Dodavanje opšteg svetla:
Postaviti SkyLight- Multiplaer oko 1,5,
postaviti 2x Portal light na prozore-
Multiplaer oko 1,5
Final Gather Setup: Multiplaer oko 2,
Bounces oko 5.


Render sa svim svetlima.





Dodavanje VolumeLight efekta:
Rendering/Environment/Add-VolumeLight/
Pick Light - Click na MRArea light/Density oko 20.





Finalni render
za pojačanje svetla koristiti Multiplaer Final
Gathering, i  broj Bounces-a tj. odbijanja.




                                                    

Нема коментара:

Постави коментар