Sadržaj scene: Objekti u zatvorenom prostoru, 3 svetla, Mental Ray Render, Volume
Light Effect.
Postavka za Render:
Učitati MR Render
Final Gather - Draft
Global Illumination
Average GI Photons - 40000.
Postavka svetla:
1. Opšte svetlo: postaviti SkyLight bilo gde u sceni.
2. Portal light postaviti na prostor prozora, usmeren na unutra.
Filter Color - isprano crvena, Multiplaer oko 3. Shadows Samples - 64.
3. Direct Light postaviti da prolazi kroz prostor prozora,
Shadows potvrđeno.
Rendering/Environment/Background Color - svetlo plava.
Postavka materijala i Volume Light Efekata:
MATERIJAL:
Diffuse/AmbientOcclusion,
Samples oko 100.
Bright Color - svetlo žuta,
Max distance oko 50.
Materijal preneti na sve objekte.
Rendering/Effects/
Add/Volume Light.
Pick Light - Direct Light.
Fog Color - svetlo žuta,
Density = 3-4,
Max Light = 60.
Нема коментара:
Постави коментар