четвртак, 3. март 2011.

Volume light u dizajnu enterijera - Mental Ray



















Sadržaj scene: Objekti u zatvorenom prostoru, 3 svetla, Mental Ray Render, Volume
Light Effect.

Postavka za Render:


Učitati MR Render




Final Gather - Draft














Global Illumination












Average GI Photons - 40000.





Postavka svetla:




















































































1. Opšte svetlo: postaviti SkyLight bilo gde u sceni.

2. Portal light postaviti na prostor prozora, usmeren na unutra.
    Filter Color - isprano crvena, Multiplaer oko 3. Shadows Samples - 64.

3. Direct Light postaviti da prolazi kroz prostor prozora,
    Shadows potvrđeno.

Rendering/Environment/Background Color - svetlo plava.



Postavka materijala i Volume Light Efekata:




MATERIJAL:

Diffuse/AmbientOcclusion,
Samples oko 100.
Bright Color - svetlo žuta,
Max distance oko 50.
Materijal preneti na sve objekte.














Rendering/Effects/
Add/Volume Light.







Pick Light - Direct Light.







Fog Color - svetlo žuta,
Density = 3-4,
Max Light = 60.




Нема коментара:

Постави коментар