Video pogledati na sledećoj adresi: http://www.youtube.com/watch?v=D4bgYpR1ILo
Kretanje kamere u uskom enterijeru. Da bi omogućili kameri da dobro sagleda prostor koji
je ograničen svojom širinom, potrebno je nacrtati animacionu petlju - putanju kamere koja
će provozati kameru napred i nazad. Putanja treba da ima što manje verteksa koji su
Bezier. Tartget kamere postaviti u centru objekta. Tako će kamera sve vreme puta gledati
u objekat (sto). Putanja ima poziciju na sredini spratne visine. Target je postavljen nešto
niže, kako bi kamera gledala na dole.
Optimizacija brzine rendera za Mental Ray kada se kreće kamera:
Final Gathering postaviti na najnižu vrednost preciznosti - Draft, Diffuse Bounces - 0.
Pre rendera sačuvati FG Map u odeljku Reuse (FG and GI Disk Cashing).
Izabrati Incrementally Add FG Points ti Map Files, adresirati FG mapy i potvrditi GENERATE.
Sačekati da se generiše mapa. Kada se završi render FG mape, možemo je koristiti za render
svih frejmova, što znači da će se ista FG mapa učitavati u svaki frejm. Ovo možemo da koristimo
ako se kamera kreće a objekti miruju. Za render Avi formata potvrditi Read FG Points Only
from Existing Map Files. Na ovaj način smo ušteli značajno vreme rendera, jer se samo jednom
generiše FG Map. Kvalitet FG Map je zadržan.
Нема коментара:
Постави коментар