субота, 5. март 2011.

Camera Path - zlatna pravila crtanja putanje za kameru

























Video pogledati na sledećoj adresi: http://www.youtube.com/watch?v=tT6EkJOiPcw
Primer snimanja jednog  enterijera koji ima galeriju:

U Top-u nacrtati krivu liniju sa što manje verteksa, vertekse fino zaobliti Bezier tangentama,
u Front-u podići odgovarajuće vertekse koji se penju na galeriju.

Liniju crtati tako da prolazi kroz ceo prostor, preko stepenica do galerije.












































Vezivanje kamere za putanju:
Free Camera / Meny Animation / Constrain / Path Constrain / Pick na putanju / Potvditi
Fallow u kontroleru Path Constrain. Tako će kamera pratiti putanju.
Pretvoriti jedan viewport u kameru (C), kameru rotirati po potrebi i proširiti njen
ugao gledanja (Fov 70-80 deg.).

Zlatna pravila za crtanje putanje za kameru:

- Linija treba da bude što kraća, kamera će sporije ići po kraćoj putanji.
- Linija treba da bude jednostavna sa što manje krivina.
- Linija treba da ima što manji broj verteksa, da bu ublažili skokove kamere na krivini.
- Svi verteksi na liniju su Bezier, bezierovom tangentom ublažiti krivinu.
- Linij treba da "seče" krivinu tako će imati manji ugao skretanja.
- Kameru koja je vezana za putanju okrenuti malo na dole, kako bi se dobio utisak
   ljudskog pogleda.

Što je linija jednostavnija, kraća, bez naglih odstupanja oblika u prostoru, to će više scena
doći do izražaja. Kamera treba da ima svrhu prezentacije scene a ne prezentacije
same sebe.



Нема коментара:

Постави коментар