Cloth Modifier - jednostavan za upotrebu, oplemenjuje svaki enterijer.
Za ovaj primer su nam potrebna dva objekta: objekat ćebe, i objekat za
koliziju- krevet.
Objekat ćebe je nepravilnog oblika tako da je nacrtan krivom linijom.
Dodeliti Modifier Extrude koji će mu dati dužinu, dodati bar 15 segmenata
zbog budućeg savijanja.
Na slici vidimo Spline ćebeta i extrudirani Spline sa segmentima.
Za ovaj primer su nam potrebna dva objekta: objekat ćebe, i objekat za
koliziju- krevet.
Objekat ćebe je nepravilnog oblika tako da je nacrtan krivom linijom.
Dodeliti Modifier Extrude koji će mu dati dužinu, dodati bar 15 segmenata
zbog budućeg savijanja.
Na slici vidimo Spline ćebeta i extrudirani Spline sa segmentima.
Objektu ćebe dodeliti Modifier Cloth. Object Properties: urediti ko je Cloth
a ko Collision object. Za ćebe potvrditi Cloth i izabrati neki od ponuđenih priseta.
Objekat krevet učitati u editor pomoću komande Add objects.
Potrvditi mu opciju Collision object. Potvrditi OK.
Objekat ćebe postaviti iznad kreveta. Zbog sile gravitacije
ćebe će padati na dole tj. na krevet.
Pokrenutui Simulate Local i sačekati spuštanje ćebeta na krevet.
Eksperimentisati sa pozicijom ćebeta i prisetima.
Da bi ćebe bolje izgledalo dodati Modifier Shell koji pravi duplu površinu,
i Modifier TurboSmooth koji zaobljava ivice.
Izrada šava na ćebetu
Dodati Modifier Edit Poly, izabrati dva reda ivica <Edge>
koje će biti budući šavovi,
extrudirati ih pomoću Poly alata na željenu dubinu.
Dodati još jedan TurboSmooth Modifier.
Na ovaj način dobijeni objekti se mapiraju modifierom Unwrap UVW .
U okiru ovog modifiera imamo Spline mapping. Potrebna nam je kopija
linije ćebeta koju podešavamo pomoću Spline mapping vektora.
Više o ovoj tehnici u drugom postu.
Najzad na srpskom nesto.!!!
ОдговориИзбришиExtra!!!
super!!
ОдговориИзбришиExtra bas mi je ovo trebalo
ОдговориИзбришиVanja
Mirko pise
ОдговориИзбришиvrlo jednostavno i razumljivo napisano.
super,super...
ОдговориИзбриши