Modifier MaterialByElement OldSchool Trick
ima problem zboj tekstura koje se rašire po celoj površini
i samim tim izgledaju neprirodno.
Za prvu pomoć obično koristimo Tiling mape ali onda obično još više
pokvarimo izgled mape na objektu.
Nema mnogo načina da se ovaj problem reši nego da zavrnemo rukave
i izmodelujemo pod.
Modelovanje poda
Nacrtamo Box veličine jedne ploče laminata ili nekog drugog elementa poda.
Umnožimo i složimo boksove.
Ovo ćemo najlakše uraditi tako što kopiramo jednu smaknutu kopiju
kao Copy.
Ovo ćemo najlakše uraditi tako što kopiramo jednu smaknutu kopiju
kao Copy.
Izaberemo oba boksa i pomoću Array dijaloga umnožimo broj kopija u
jednom redu i uredimo broj redova.
Jedan box konvertujemo u Editable Poly i za njega komandom Attach
pridružimo ostale. Boksovi su sada jedan objekat sastavljen od niza elemenata.
Kreiranje materijala MultiSubObject od 4 materijala
Kreirati MultiSubObject materijal, na ID 1 učitati materijal po želji,
Standard, Arch&Design ili VRay mat. Na Diffuse slot učitati mapu
drveta po izboru. Materijal kopirati na sledeća 4 slota materijala
kao Copy.
Na svakoj mapi napravljenih materijala pomoću Crop tula ograničiti jedan deo
mape, i potvrditi Crop Apply.
Crop mape za Material ID1: (kliknuti na View Image)
ručicama podesiti regiju mape za Crop.
Crop mape za Material ID2: samo pomeriti ram za Crop na levo
Ponoviti postupak za još dva materijala, tako što pomeramo ram za crop na drugo mesto.
Na ovaj način koristeći istu mapu sa različitim njenim delovima dobićemo mogućnost da
elementi poda budu različito materijalizovani.
Materijal dodeliti objektu pod.
Modifier - Materijal By Element
Modifier koji dedeljujemo podu.
Spada u OldSchool modifaere ali još mu nisu našli zamenu.
U njemu upisujemo sa koliko procenta svaki materijal učestvuje u
ukupnoj vizualizaciji elemenata poda. U ovom primeru smo
upisali svim materijalim po 20%.
Po ovoj priči 20% svih elemenata ima na sebi materijal ID1,
20% svih elemenata ima na sebi materijal ID2...
Možemo još da popravimo ovu OldSchool priču, tako što ćemo potamneti
ili posvetleti neke mape.
ili posvetleti neke mape.
Za Materijal 1 umesto Bitmap učitati ColorCorect Map i potvrdimo
Keep old map as sub-map.
Klizač za Brightnes pomeriti na levo da bi potamneli mapu ili na desno
da bi posvetleli mapu. Ovo je još jedan trik da uništimo prepoznatljivost mapa.
Нема коментара:
Постави коментар