Bez obzira koji materijal koristite:
Standard, Arch/Design ili VRay bazični koncept za materijal
koža je isti.
U Materijalu se postavlja boja ili mapa na Diffuse slot i
mapa na Bump slot.
Mapa na Bump slotu može biti ista kao za Diffuse ili
različita.
Na donjoj slici su različite kombinacije mapa za Diffuse i Bump:
DOWNLOAD mapa koje su korišćene u ovim primerima.
U zavisnosti od vrste kože treba korektno postaviti vrednosti za
Specular i Glosines u odnosu na postojeće svetlo. To će definisati
da li je koža mat ili sjajna i koliko.
Najlakši način mapiranja je pomoću UVW Map-Box oblika.
Kontrolisati Lenght, Width i Hight Box oblika mapiranja,
u samom Modifier-u UVW Map.
Standard, Arch/Design ili VRay bazični koncept za materijal
koža je isti.
U Materijalu se postavlja boja ili mapa na Diffuse slot i
mapa na Bump slot.
Mapa na Bump slotu može biti ista kao za Diffuse ili
različita.
Na donjoj slici su različite kombinacije mapa za Diffuse i Bump:
DOWNLOAD mapa koje su korišćene u ovim primerima.
U zavisnosti od vrste kože treba korektno postaviti vrednosti za
Specular i Glosines u odnosu na postojeće svetlo. To će definisati
da li je koža mat ili sjajna i koliko.
Najlakši način mapiranja je pomoću UVW Map-Box oblika.
Kontrolisati Lenght, Width i Hight Box oblika mapiranja,
u samom Modifier-u UVW Map.
Нема коментара:
Постави коментар