субота, 4. јун 2011.

Edit Poly Modeling - Origami forme



















Faze modelovanja vrata komode:



Nacrtati Plane; Lenght = 20, Width = 20, Segments = 1.
Modifier Edit Poly: komandom Cut katovati dve dijagonalne ivice.
Select All Polygons: Auto Smooth = 0.




Centarlni Vertex pomeriti: Z = 40. Umnožiti pomoću Array-a
8X3 klona kao Copy.










Attach svih objekata. Select svih Vertex-a, Weld.
Pivot Point postaviti u centar.
Modifier Bend: po X osi = 25.
Dodati novi Modifier Edit Poly, Select Border: Extrude = 5.



Faze modelovanja tela komode:










Rectangle: L=33, W=160, R= 5.
Modifier Edit Spline: Devide donjeg segmenta,
novonastali vertex pomeriti tako da isprati krivinu vrata komode.




Rectangle: Modifier  Extrude = 60.
Modifier Quadify Mesh = 2,
Modifier Turbo Smooth: Iternation = 2.


Faze modelovanja nogica:





Cone: R1 = 1, R2 = 3, Hight = 15.
Modifier Skew: Amount = 5.
Klonirane nogice postaviti na pozicije.








Нема коментара:

Постави коментар