Faze modelovanja:
1. Rectangle1: L=80, W=80
Rectangle2: L=80, W=70.
Snap naVertex sa Move poravnati desne vertekse oba Rectangle-a
2.Rectangle 2. - pozicija: Z=60.
3. Rectangle1 - Convert to Editable Spline - Attach Rectangle2.
Sa Delete (podobjekat segments) obrisati 2 desna vertikalna segmenta (slika 3).
4. (podobjekat Vertex), komandom Conect (drag) spojiti otvorene vertekse sa desne strane.
5. (podobjekat Vertex), select svih verteksa, Fillet = 10.
Odeljak Rendering: Enable in Viewport, Enable in Rendering - potvrđeno,
Radial - Thickness = 2.
6. Front: nacrtati Line naslona - L oblika. Visina = 60, Dužina = 70, Fillet
srednjeg verteksa=10.
Odeljak Rendering: Enable in Viewport, Enable in Rendering - potvrđeno,
Radial - Thickness = 2.
7. Postaviti liniju naslona uz inutrašnju ivicu linije stolice, Clon-Instans
postaviti sa druge strane, (slika 7).
8. Crtanje linije sedalnog dela
Nacrtati Circle na kraju naslona stolice. Editable Spline, desni Vertex komandom Break otvoriti,
gornji otvoren vertex pomeriti na desno i pretvoriti ga u Corner.
Donji otvoreni vertex pomeriti na desno. (podobjekat Spline) selektovati Spline - Mirror kao Copy.
Mirror u editoru same linije.
Mirror-ovani Spline pomeriti na drugi kraj naslona stolice. Spojiti otvorene vertekse na sredini
sa Weld (prvo približiti vertekse jedan drugom), ili komandom Conect spojiti razdvojene vertekse.
Outline = 0,1.
Extrude= 45. Pozicionirati sedalni deo.
Clon i Rotate sedalnog dela na poziciju naslona.
9. Crtanje obloge rukohvata:
Left: Nacrtati Shape Donut- R1=1.5, R2 = 1. Na poziciji naslona za ruke.
Extrude = 45. Pozicionirati i klonirati kao Instans na drugi rukohvat.
Na krajevima naslonskog dela nacrtati i pozicionirati Sphere R=1.
Nacrtati 4X Cylinder na pozicijama spoja nosača i naslona stolice. R= 0.5, H= oko 5.
Left: nacrtati Arc koji spaja dva kraja naslona, R= oko 78.
Arc postaviti i klonirati na drugi deo stolice.
Final
Нема коментара:
Постави коментар